Forex Roboter Og Automatisert Forex Trading


Våre forex roboter har funnet over En forex robot (aka ekspertrådgiver) er programvare som handler et forex system for deg. De kjører inne i forex terminal og kan festes til hvilken som helst valuta du velger. Ved hjelp av avanserte beregninger åpner de og forvalter forex handler for deg i henhold til en forexstrategi. Hver EA er forskjellig. Bruk mer enn én samtidig for å få de beste resultatene. Ingen erfaring er nødvendig, og oppsettet er enkelt. Å bruke en forex robot er den eneste måten å forbedre din handel med det samme. Med en ekspertrådgiver kan du umiddelbart begynne å handle et arbeidssystem uavhengig av ditt eget ferdighetsnivå. Vanskelige beregninger og sikker pengestyring håndteres for deg. De sover aldri og kan se etter handler 24 timer i døgnet5 dager i uken. Og de er den eneste måten å dekke flere par på samme tid. Hver ekspertrådgiver er fullautomatisk og lastet med funksjoner for å dominere et diagram. Vi kodes alt annet enn kjøkkenvasken i alle våre forex roboter. Automatisk håndfri forex trading Yep. Riktig pengestyring Sjekk. Stopp ledelsen og automatisk ta fortjeneste Du satser. Hver ekspertrådgiver er fullt optimert for alle valutapar. Og de kan handle med mikro-, mini - og standardpartier. Innføring av Forex Robotron, Best Forex Robot Den eneste Forex Robot testet med ekte tick-data, ekte variabel spredninger, ekte slippe inkludert handelskvoter. Forex Robotron er ikke megler eller spredningsavhengig. Begynn å tjene penger med det beste automatiserte valutahandelssystemet nå Turn 100 til Millions Valutapar: EURUSD, GBPUSD Tidsramme: 5 Minutter Stopptap: 20 Pips Nedenfor er handelsresultater fra Forex Robotron på 5-minutters tidsramme for EURUSD GBPUSD-valutaen par som bruker standardinnstillingene over en 10 års periode. Testing hadde et innledende innskudd på 100 trading med 5 maksimal risiko - du kan bruke en mindre eller større risiko hvis du ønsker det. Mesteparten av tiden Forex Robotron vil lukke en handel før stoppet tapet er truffet, slik at faktisk ikke miste hele risikoen satt i en handel. Forex Robotron er den beste forexroboten og tjener penger fra automatisert forexhandel, uansett hvor stor eller liten kontoen din er. Innskudd: 100 Netto gevinst: 40.123.370 Maksimal risiko: 5 Datoer: 2007-2017 Innskudd: 100 Netto gevinst: 26 101 101 800 Maksimal risiko: 5 Datoer: 2007-2017 Fuldautomatisert Forex Trading System Den beste Forex Robot EURUSD GBPUSD 5 Minute Time Frame Dukascopy Tick Data 99 Modeling Kvalitet Real Variable Spreads Real Slippage Dette er din beste mulighet til å leve drømmen: START GJØR PENGER MED AUTOMATISK FOREX TRADING TODAY, og ha økonomisk frihet til å gjøre det du liker. Forex Robotron er resultatet av mange års hardt arbeid, programmering, testing og handelserfaring gitt til deg som et sett og glemmer Forex Robot Tusenvis av tusenvis av timer med programmering og testing har gått inn i forskning og utvikling av Forex Robotron for å sikre at det er den beste forexroboten i verden - nå og i FREMTIDEN Det har gjort gode fortjenester fra 2009 til i dag, og handler EURUSD GBPUSD valutaparene fullt automatisert med lav risiko som viser at Forex Robotron er det eneste sikre og langsiktige automatiserte forex trading system at du noensinne vil trenge så mye innsats har gått i å gjøre Forex Robotron til en konsekvent, pålitelig, langsiktig, trygg og lønnsom automatisert Forex trading system at alle som ønsker å tjene penger handel med en forex robot bare må ha det Det er ikke behov for å sitte på stirre på skjermen din i flere timer på slutten å se diagrammer og se etter handelsmuligheter, la Forex Robotron gjøre alt det harde arbeidet for deg. Det er det ultimate settet en D Glem Forex Robot. Tjene penger med dette automatiserte Forex trading system med tillit mens du sover og nyt livet ditt Du trenger ikke noen trading erfaring for å få oppsett og begynne å bruke det i dag Det er ikke noe minimumsbeløp som kreves for å begynne å bruke det, og det kan slå små kontoer til store kontoer veldig rask Denne forexroboten vil spare deg for å kaste bort mer verdifull tid eller penger - faktisk vil det gi deg mye penger til å nyte din verdifulle tid Velg den beste Forex Robot du kan stole på med din handelskonto - velg Forex Robotron MyFxBook Verifiserte Resultater Forex Robotron Automatisert Forex Trading System For MetaTrader 4 Bygger 700 Oppsett Instruksjoner Hurtig Lett 5 Minute Oppsett Set Glem Ubegrenset Lisenser For Alle Dine MT4-kontoer Gratis Livstidsoppdateringer Dedikert Support 30 Dager Ingen Spørsmål Spurt Money Back Garanti NO Hedging, Martingale, Rister eller arbitrage Amerikanske meglere Ikke-amerikanske meglere Islamske vennlige meglere Ingen handelskontobegrensninger Ingen konto for små tjener penger Mens du sover, være din egen chef, Live Drømmen begynner å tjene penger nå Finansiell frihet Fullautomatisert Forex Robot Forex Robotron VIL DU GJØR PENGENE, men du må handle nå mens den fremdeles er tilgjengelig Få umiddelbar tilgang til den beste forexroboten NÅ Dette er en gang i en livstids mulighet til å begynne å tjene penger nå med en bevist forex robot - resultatene taler for seg selv Forex Robotron er den beste forex roboten, og vi er så sikre på evnen til å generere penger på auto-pilot som vi garanterer det vil øke din trading konto eller pengene dine tilbake Den beste avgjørelsen du tar nå, er å betale en liten engangsavgift i dag og kjøpe dette fullt automatiserte forex trading system som en investering som vil fortsette å tjene penger nå og i flere år, ikke kast bort noe mer av verdifulle tid, ta denne en gang i livet mulighet og begynne å tjene penger i dag Når du kjøper vil du motta en INSTANT DOWNLOAD-kobling og kan settes opp og kjøre på bare 5 minutter. Har du y våre tvil til tross for alt du har lest om Forex Robotron Tror du at denne Forex Robot ikke gir deg penger Jo lenger du bruker tvilende Forex Robotron, jo lenger bruker du det ikke for å få deg penger fra automatisert handel. Det er normalt å være i tvil, men de som tilbringer hele tiden, tviler ikke på dem som gjør ting skje, så ACT NOW og kjøp det før det er for sent. Dette AMAZING tilbudet kan fjernes når som helst, så vær ikke den som skal gå glipp av. Når den er borte, er den borte. Forex Robotron kan gi deg prisen på kjøpet tilbake før du vet det selv om noen få timer sier James. BTW. etter de åpne handler jeg hadde gått inn i helgen stengt i går kveld, endte jeg 8 for uken. Fantastisk GO ROBOTRON Svar: Store gevinster Normal med Robotron Nei, sier. Bare for å dele med deg. I går gjorde 5 prosent. I dag er det 2,6 prosent. Det begynner å komme tilbake for å tjene penger allerede. Svar: Gode resultater Nei, lenge kan de fortsette. Sier Dan. Jeg liker virkelig Robotron. Jeg tror EA er strålende, kundeservice er strålende, og jeg vil gjerne vite i fremtiden ytterligere EAer du utvikler. Svar: Takk, Dan, det betyr mye. Ahmet sier. Hei, jeg bruker FOREXROBOTRON i 4 dager, og jeg må si at jeg elsker det. Svar: Veldig glad for å høre at du elsker det, sier Ahmet Adam. Nok en gang - takk for at du er transparent og deling av kontoinformasjonen med meg. Du viser deg å fortsette å være en klasselag. Egentlig må jeg bekjenne at jeg ikke sjekket de siste resultatene før du sendte en e-post til deg, ellers ville jeg se de to massive seier den 13. januar - at jeg ser at kontoene dine har nytte av også jeg tror jeg skal se på en Robotron som en veldig lang periode investering. Svar: Hyggelig å høre fra deg Adam, du er veldig velkommen som alltid. Haruo sier. Jeg brukte Forex Robotron i omtrent en måned. Og resultatet er veldig fornøyd. Svar: Veldig glad for å høre om dine gode resultater med Robotron. Jeg hører dette veldig ofte fra Robotron-brukere. Ingen sier. En konto av min kone har blitt åpnet siden 9. januar til nå, har 49 prosent allerede. Svar: Wow, veldig glad for å høre om wifes gode resultater med Robotron, på bare en uke sier Dan. Hei der. Alt fungerte bra i kveld takk med handler på alle diagrammer. 15 handler tatt og 14 vunnet, med et maksimalt tap på 0,01p. gevinster kan bare ha kommet til 3,02 etter alle kostnader. men det er mer enn 3 økning på kontoen om 1 kveld. Svar: Stor handel Dan Long kan det fortsette Arasu sier. Hei der. Ja. Jeg begynner å være trygg på dette EA veldig mye. Så langt har det vært veldig bra med megleren FBS (FBS-max 5 risiko). Jeg tilfredsstiller virkelig med denne EA og takker veldig mye for denne EA. Jeg håper denne EA kontinuerlig kan tjene penger i fremtiden. Tusen takk for din store støtte - 5 stjerner Svar: Veldig glad for å høre gode resultater, og at du er trygg på EA John sier. Jeg er veldig fornøyd så langt med Robotron EA, så mye at jeg har åpnet en ny ny livekonto. Svar: Så glad og glad for å høre at du er fornøyd med EA. Manuel sier. Takk, roboten fungerer bra Svar: Du er velkommen Manuel, glad det fungerer bra for deg, sier Terry. Takk så mye for alle dine støttemidler, og jeg setter pris på det. Dette kommende nyttår 2017 blir årets velstand og rikdom. Jeg vil ta vare på din Fx Robotron og vil ikke skade eller misbruke den. Sikkert, jeg vil anbefale det. Ja, jeg vil la det vokse i svært lange tider, og vær så snill å gi meg beskjed om Forex Robotron krever oppdatering i fremtiden. Ønsker en god jul og godt nyttår til deg. Svar: Du er veldig velkommen Terry, som ønsker deg et veldig godt nyttår, vil jeg informere deg om eventuelle fremtidige oppdateringer. Christie sier. Jeg hadde en flott handel i går kveld på 30 cent per pip. Jeg gjorde over 80USD fortjeneste. Tidligere i uka spilte jeg 1 cent per pip, hvor fortjenesten var mye mindre, fortsatt litt profitt hver dag. På lang sikt vil akkumuleringsfaktoren gjøre underverk. Dette er et virkelig flott program, og det faktum at du gir det, og gi kunnskapen og tilgangen til Joe Public, er bare fantastisk. Med dette gjør du det mulig for hver dag arbeidsklasse mennesker over hele verden å bygge en betydelig portefølje over tid, noe som handlerne holdt for seg selv i flere tiår. Jeg sitter i Sør-Afrika, og din robot gjorde det mulig for meg å delta i verdensmarkedet uten kunnskap eller erfaring. Tusen takk. Svar: Takk for dine hyggelige ord, det betyr virkelig mye for meg og høre ting som det er det som gjør alt det harde arbeidet jeg brukte i 5 år, utviklet det verdt. Adam sier. Jeg ville bare ønske deg en god jul og et godt nytt år. Du vil være glad for å vite robotronytelsen min de siste 3 ukene, er 80 vekst. Som er vill. Svar: Takk for din epost, det er gode nyheter, sier Andrea. Robotron er flott. Svar: Takk igjen, Andrea. Sier Steve. Forex Robotron gjorde virkelig god igjen i går Denne uken hadde jeg 14 handler og bare en loser. Super Thanks Svar: Flott å høre Steve, det gjør det veldig bra som alltid Nei sier. Jeg har 21 allerede fra mitt innledende innskudd innen bare 8 dager. OPPDATERING: Kontoen utgjør i gjennomsnitt 4 prosent hver dag. Svar: Glad for å høre om de gode resultatene som Tom sier. Ser veldig bra så langt veldig spent på å være helt ærlig, litt av et nytt kapittel for meg, aldri prøvd auto trading. Takk igjen og snakk snart. Kan pippene være med oss. Svar: Det er flott å høre Tom Veldig glad for å høre det, sier Dan. Jeg installerte roboten på kontoen min i går ettermiddag, og det begynte å åpne opp handler. Det åpnet opp 5 handler og gjorde det veldig bra Svar: Gode nyheter Dan, lenge kan de gode resultatene fortsette Evert sier. Det løp for første markedsdag og hadde en vekst på litt over 4 for den første dagen. Unødvendig å si Jeg er super imponert, og jeg må innrømme litt lettet. Takk for støtten. Glad glad. Svar: Takk for e-posten din Evert, glad du er på en vinnende start. Adam sier. Bare tenkte at Id forteller deg at Robotron er opp nesten 50 og ikke engang 2 uker nå. Dette kan være en absolutt livsvarer for meg, og jeg tror ærlig at det kan være. Du har selvfølgelig lagt mye arbeid på et kvalitetsprogram av programvare. Jeg er sikker på at jeg skal takke deg i måneder som kommer. Takk for at programvaren er tilgjengelig. Det står mye om karakteren din at du ville la andre mennesker ha nytte av programvaren din, da du bare kunne horde den bort. Svar: Takk for dine hyggelige ord Adam, du er veldig velkommen og det gjør alt verdt når jeg hører positiv tilbakemelding fra brukere som deg selv - som jeg gjør hver eneste dag. Pravin sier. Så langt så bra Startet på demo nå handler live. Svar: Det er flott å høre Pravin, lenge kan dine gode resultater fortsette. Andrea sier. Robotron er veldig bra Svar: Avtalt, det er Nei sier. Igjen, takk for din raske og rasende 8 støtte, fantastisk. Svar: Takk, Sir Kel sier. Jeg er veldig fornøyd med resultatene og kan bekrefte at dette er en langsiktig strategi for meg. Ha en flott helg. Svar: Glad du liker EA Din hjertelig velkommen Kel - som fikk meg til å smile og glad for å høre at du er fornøyd med det - Jeg får mange e-postmeldinger som sier dette takk, ha en flott helg også. Alessandro sier. Gratulerer med EA og takk for din støtte Svar: Glad du liker EA Velkommen, og jeg håper at dine gode resultater fortsetter, sier Patric. Takk som alltid for det fantastiske arbeidet ditt :) Svar: Når som helst Patric :-) Brad sier. Jeg har brukt dette på en konto jeg har med fxopen (Australia) og det fungerer bra. Svar: Du er veldig velkommen og riktig, EA jobber godt som alltid. Eric sier. Takk. Jeg gjør det veldig bra. Ja, faktisk synes EA å ha tidløse egenskaper. Jeg syntes det virker å fungere godt på andre par også. Svar: Velkommen som alltid Eric, flott å høre Vaclav sier. Takk skal du ha. Jeg har veldig gode langsiktige resultater med EA på megleren. Tusen takk for jobben din og tålmodighet med meg :) Svar: Du er veldig velkommen Vaclav, jeg visste at hvis du var tålmodig og stoler på at du ville se gode resultater, sier Enrico. Forex Robotron kjører veldig bra på mine kontoer Takk Svar Svar: Din hjertelig velkommen Dennis sier. Takk for anbefalingen på denne roboten. Om tre dager har det allerede betalt seg selv flere ganger over. Det bidrar til å overvåke handelen, det er der jeg ser store muligheter. Svar: Når som helst Dennis, det fungerer veldig bra. Rhett sier. Vel, jeg prøvde seks forskjellige kommersielle programmer og Robotron var den eneste som har lykkes med å tjene penger og også lykkes med å begrense risikoen. Svar: Velkommen Rhett, det er en flott EA Brian sier. Så, vi hadde en unbelievable dag i går. Sannsynligvis det beste jeg har sett Robotron gjør. Svar: Forex Robotron gjør det som alltid, sier Teguh. God dag Din robot er flott både demo og ekte, fint fortjenesteforhold. De siste 3 dagene får jeg 14. Svar: EA er utmerket og fungerer veldig bra som alltid sier Brian. Perfekt takk Både min Demo og Live-kontoer hadde en fantastisk uke Svar: Velkommen Brian, glad handel går bra Robin sier. Ville bare gi deg hodet opp, roboten gjorde utmerket igjen i dag. Veldig fornøyd med det så langt. Svar: Takk for tilbakemelding Robin, det går veldig bra, sier Eric. Hei, din robot er den beste forexroboten, takk :) Svar: Veldig velkommen Eric, glad du likte det. Nolan sier. Utrolig EA. Mange takk :) Svar: Du er velkommen, glad du liker det, sier Kel. Din støtte er utrolig, takk. Svar: Når som helst Kel, gjerne hjelpe. Robin sier. Så langt har du en fantastisk programvare, håper det fortsetter. Svar: Du er veldig velkommen Robin. Rhett sier. Takk for din gode støtte Svar: Du er velkommen som alltid. Sier Paulus. Gratulerer med denne virkelig gode EA. EA kjører fortsatt ganske bra. Tusen takk Svar: Du er veldig velkommen Paul. Arthur sier. Takk så mye. Fantastisk service og en fantastisk robot Jeg vil anbefale det til min venn. Svar: Takk Arthur, du er veldig velkommen. Mick sier. Hei, EA har i gjennomsnitt rundt 3 eller 4 prosent per dag, som bare er fantastisk. Jeg er veldig fornøyd med roboten. Svar: Glad det går bra for deg, sier Lyndall. Hei der, ville bare gi en oppdatering. EA har utført ganske bra, i løpet av de siste 3 ukene åpnet den en god handel og ble fortapt på 2 handler totalt. Jeg lager mellom 2 og 3 prosent daglig kontosøkning. Takk for at du hjelper meg til å få dette til å virke som ønsket. Svar: STOR Jeg visste at du ville se sitt potensial og gratulerer med å få det til å fungere for deg - det var en glede å hjelpe. Nick sier. Så langt har jeg prøvd så mange forskjellige EAer med løfte om storhet bare for å mislykkes på den første virkelige testen på en live-konto. Heldigvis og heldigvis er det ikke en av dem. Min konto er liten for øyeblikket, men viser (i mindre mengder tegn på vekst). Svar: Glad du nyter EA Patric sier. Takk for det fantastiske produktet. Jeg skulle ønske jeg visste hvordan jeg skulle programmere noe så utrolig som denne roboten, for det er ærlig at det er vanvittig. Svar: Hei Patric, Velkommen, takk for dine hyggelige ord. Robotron er fantastisk og lenge kan det fortsette å gjøre deg automatisert fortjeneste. Erik sier. Jeg liker din bot. Jeg elsker kreativiteten din. Det er et kunstverk. Jeg ønsker å be om en ny lisens. Kan jeg få en lisens for en ekstra konto, vennligst Svar: Hei Erik, Glad du liker det Ny lisens: (ubegrenset gratis lisens) John sier. Takk for at du delte denne gode forexroboten. Det er langt det beste jeg har brukt så langt, og jeg har brukt mange Svar: Velkommen John, glad du liker det. Sier Owen. Everyday Forex Robotron gjør vinnende handler, og kontoen min vokser raskt, godt arbeid på dette automatiserte Forex-systemet Svar: Det er gode nyheter Owen, glad vi kunne hjelpe Eileen sier. Jeg var skeptisk først da jeg ble brent av forex roboter før, men mine tvil var snart gått innen en uke med lønnsom handel, takk så mye Svar: Velkommen Eileen Det er mange dårlige forexroboter der ute, men Forex Robotron er ikke en av dem som du har sett for deg selv, lenge, kan det fortsette. Vi tror ærlig at dette er uten tvil den beste forexroboten der ute, sier Anthony. Jeg elsker konsekvent handel med fornuftige oppføringer fra forex robotron og planlegger å bruke den i mange år framover, også takk for at du hjelper meg med å få oppsett med din ypperlige støtte. Svar: Du er mer enn velkommen Anthony, det er det vi ønsket å oppnå med Forex Robotron. Takk for tilbakemeldingen, sier Mary. Jeg konfigurerer forex robotron et par uker tilbake og har nettopp sjekket kontoen min og jeg er overrasket over hvor fort det har vokst - jeg ventet ikke at Takk for denne flotte muligheten, har du virkelig gjort noe bra arbeid med dette automatiserte forexsystemet Svar : Gratulerer med resultatene dine Mary, mange andre nyter også Forex Robotronens ypperlige ytelse. Godt å høre det, gjør deg penger på auto-pilot, og lenge kan det fortsette. Henry sier. Bare en rask e-post for å si tusen takk for dette store automatiserte Forex trading system og din støtte. Resultatene har vært suveren så langt bedre enn noe annet handelssystem som jeg har prøvd før. Fortsett det gode arbeidet Svar: Velkommen Henry, glad du liker det. Hvis du trenger noe annet bare ta kontakt, sier Kenneth. Jeg hadde min første uke kjører forex robotron og ville bare fortelle deg at kontoen min er oppe rundt 15 allerede. Hvis dette fortsetter, vil jeg være veldig rik på kort tid, jeg liker spesielt hvordan systemet handler veldig ofte med høy nøyaktighet. Svar: Flott start Kenneth Dette er ikke uvanlig, og du kan forvente denne type gevinster på en konsistent basis ved hjelp av Forex Robotron. Sier James. Denne tingen er som en ATM-vinnende handel etter å ha vunnet handel. Overrasket at du gjorde det kommersielt tilgjengelig og ikke bare pensjonert til en øy et sted. For alltid takknemlig for at du gir den gjennomsnittlige handelsmannen som meg en slik fantastisk mulighet, spesielt etter alle de andre forexrobotene jeg tidligere har prøvd skuffe meg. Forex robotron blåser dem alle unna. Skål gutta Svar: Det er en fornøyelse James. Godt å høre deg, nyter suksessen til Forex Robotron. Eric sier. Langt den beste forexroboten jeg noensinne har brukt, tusen takk. Svar: Velkommen, Eric, glad du liker det. Rami sier. Jeg liker hvordan denne forexroboten gjør meg penger hver dag uten å bruke mye risiko på kontoen min og gir mange handler. Jeg vil fortsette å bruke den, og forhåpentligvis vil jeg kunne forlate min dag jobb snart. Svar: Gratulerer med resultatene dine Rami og riktig, du trenger ikke å risikere mye penger for å tjene penger med Forex Robotron. Vi mener at alle som ønsker å leve med et automatisert forex trading system, bør bruke det. US Government Required Disclaimer - Commodity Futures Trading Commission Futures og Options trading har store potensielle fordeler, men også stor potensiell risiko. Du må være oppmerksom på risikoen og være villig til å akseptere dem for å investere i futures og opsjonsmarkeder. Ikke handle med penger du ikke har råd til å tape. Dette er ikke en oppfordring eller et tilbud til BuySell futures eller alternativer. Ingen representasjon blir gjort at en hvilken som helst konto vil eller vil trolig oppnå fortjeneste eller tap som ligner de som diskuteres på dette nettstedet. Tidligere resultater av ethvert handelssystem eller metode er ikke nødvendigvis indikativ for fremtidige resultater. CFTC REG 4.41 - HYPOTETISKE ELLER SIMULERTE RESULTATRESULTATER HAR VISSE BEGRENSNINGER. I FORBINDELSE MED EN AKTUELL PRESTASJONSOPPTAK, FORTSATT SIMULERTE RESULTATER IKKE VIRKELIG HANDEL. OGSÅ SOM HANDLINGENE IKKE ER UTFØRT, HAR RESULTATENE KRAVET FORVERKET FOR KONSEKVENSEN, OM NOEN, AV VISSE MARKEDSFAKTORER, SOM SIKKER LIKVIDITET. SIMULERTE HANDELSPROGRAMMER I ALMINDELIGE ER OGSÅ FØLGENDE AT DE ER DESIGNERT MED HINDSIGHT. INGEN REPRESENTASJON SKAL GJORT AT ENKEL KONTO VIL ELLER ER LIKELIG Å HENT RESULTAT ELLER TAP SOM LIKKER SOM VISES. Ingen representasjon blir gjort at en hvilken som helst konto vil eller vil trolig oppnå fortjeneste eller tap som ligner på de som vises. Faktisk er det ofte skarpe forskjeller mellom hypotetiske resultatresultater og de faktiske resultatene som senere oppnås ved et bestemt handelsprogram. Hypotetisk handel innebærer ikke økonomisk risiko, og ingen hypotetisk handelsregnskap kan fullt ut redegjøre for virkningen av finansiell risiko i faktisk handel. All informasjon på Forex Robotron nettstedet er kun for utdanningsformål og er ikke ment å gi økonomisk rådgivning. Eventuelle utsagn om fortjeneste eller inntekt, uttrykt eller underforstått, representerer ikke en garanti. Din faktiske handel kan resultere i tap da det ikke er garantert noe handelssystem. Du aksepterer fullt ansvar for dine handlinger, handler, fortjeneste eller tap, og godtar å holde Forex Robotron og eventuelle autoriserte distributører av denne informasjonen uskadelige på alle måter. Kjøpet av Forex Robotron fungerer som din bekreftelse og representasjon at du har lest og forstått disse BRUKERVILKÅRENE, og at du godtar å være bundet av slike BRUKERVILKÅR (Avtale). Du godtar at avtalen kan endres til enhver tid, og at du må overholde eventuelle endringer som er gjort i avtalen. Alle rettigheter reservert. Bruken av dette nettstedet innebærer godkjenning av brukeravtalen og eventuelle endringer som er gjort i avtalen. Copyright Forex Robotron. All Rights Reserved. Forex Robots Disse svindelene omfatter Expert Advisors (også kjent som EAs) og andre automatiserte handelssystemer. Hva er en forex-robot I forex-verdenen, er en 8220robot8221 et program som strengt bruker tekniske signaler til å inngå i bransjer og lar mennesket sove i en hengekøye på en strand mens han 8220 gjør8221 penger. Med et trykk på en knapp går forexroboten kontinuerlig, og handler signalert av matematiske algoritmer anvendt på tidligere prishistorie. I ord ord, kjører de automatiserte mekaniske systemer, uansett om brukeren er foran datamaskinen eller ikke. Problemet er at forex roboter og deres pre-wired tenkning ikke kompenserer for stadig skiftende markedsforhold. Markedsadferdene er dynamiske, og beveger seg kontinuerlig i en uendelig variasjon av tre bevegelser: opp, ned eller sidelengs. De fleste roboter er ikke programmert for alle miljøer, eller for å gjenkjenne en endring i handelsmiljøet. Som et resultat oppstår det tap, og de kan være store hvis de ikke blir nære eller klarte nære. Nå er svindelen ikke selve forexroboten, men hvordan de markedsføres. Svindlere vil ofte forsøke å selge disse robotene og automatiserte systemer som 8220 holy grail8221 trading, lovende you8217ll pensjonere en gang neste uke. Og de selger dem på 8220human affordable8221 priser fra 20 til 5000. OMG. Bare 20. For sjansen til å gjøre latterlige penger. Det høres ut som et godt kjøp. Samarbeid og lytt. Hvis skaperen gjør store penger med systemet, hvorfor vil heshe prøve å selge den og dele fortjenesten Og hvorfor for bare 20. Du kan knapt få et anstendig måltid på Chick-fil-A for deg og dine søtsaker med 20 Den eneste reelt fortjeneste for disse bedrageriene er inntektene som kommer fra salg av deres forex 8220R2-D2s.8221 Svindleren vil forsøke å lokke deg med historiske data og back-testing logger. DOBBEL OMG. It8217s testet. Det må fungere. Og it8217 er bare 20. That8217s mindre enn et PS3-spill Ok, stopp. Samarbeid og lytt. En gang til. Jo, det kan se svært lønnsomt. Men i forexmarkedet er det ikke noe slikt som et konsistent marked. Betingelsene endres hele tiden. Fortiden har liten effekt på fremtiden i et skiftende marked. Vi vet ikke sikkert at det som skjedde i fortiden vil skje igjen i fremtiden. Det er for mange variabler å vurdere. Dessuten vet du ikke om disse svindlere gjør opp resultatene uansett. De kunne bare skrive inn tilfeldige tall i en Excel-fil som de fleste ville ikke kontrollere om de er nøyaktige eller ikke. Hold deg unna automatiserte systemer og roboter til du blir en mesterhandler og programmerer. Nybegynnere vet ingenting om handel eller hvordan forexmarkedene oppfører seg, slik at de ikke forstår hvordan roboten fungerer, hvilke miljøer de passer best for, eller hvordan man justerer og justerer systemet. Det er best å faktisk lære å handle konsekvent før du bestemmer deg for å la et program gjøre det for deg. Tenk på det på denne måten: Ville du gi en totalt fremmed (uten hjerne til oppstart) dine hardt opptjente penger til å investere uten å ha en anelse om hva heshe gjorde Didn8217t tror at Forex roboter kan være et flott verktøy, men let8217s være ekte - det er ingen perfekt 8220one8221 som vil fungere i alle miljøer hele tiden. Skyt, selv kvantfonde og algoritmiske handelsmenn på Wall Street kan miste penger, og de har PhD matematikere og finansingeniører skaper sine programmer. Lagre fremgangen din ved å logge inn og merke leksjonen fullført.

Comments

Popular Posts